Do you think this is real?

Discussion in 'Dogs - General Dog Chat' started by Richie12345, Aug 19, 2005.

  1. Richie12345

    Richie12345 Active Member

    Joined:
    Jun 1, 2005
    Messages:
    4,993
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    36
    [​IMG]

    I have no clue, I just found that from random searches on google


    it looks pretty real to me
     
  2. Buckshot

    Buckshot Moderator

    Joined:
    Jul 24, 2005
    Messages:
    4,155
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Occupation:
    1
    Location:
    Colorado
    All I see is a tiny red x. Of course most folks in here seem to believe in ghosts so I'm sure you can sell em on this.
     
  3. Richie12345

    Richie12345 Active Member

    Joined:
    Jun 1, 2005
    Messages:
    4,993
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    36
    lol, right click it and left click "show picture"
     
  4. yuckaduck

    yuckaduck Guest

    Looks real to me, the tiny red x I mean.
     
  5. Buckshot

    Buckshot Moderator

    Joined:
    Jul 24, 2005
    Messages:
    4,155
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Occupation:
    1
    Location:
    Colorado
    I did, I still dont get an image
     
  6. Richie12345

    Richie12345 Active Member

    Joined:
    Jun 1, 2005
    Messages:
    4,993
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    36
    [​IMG]

    what about now?
     
  7. Buckshot

    Buckshot Moderator

    Joined:
    Jul 24, 2005
    Messages:
    4,155
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Occupation:
    1
    Location:
    Colorado
    Yep. I got it now. It looks real to me so thats what you should go with. This is what you get when you cross a Neopolitan mastiff with the back of Karens elbow
     
  8. Giny

    Giny Active Member

    Joined:
    Aug 15, 2005
    Messages:
    5,544
    Likes Received:
    4
    Trophy Points:
    38
    Location:
    Maine
    For some reason it does that on my pc too (the red x) and how I go about getting the image is I right click on the x then properties then copy the URL and paste the address down and view the picture that way. Then the picture will appear. Sounds weird and complicating hoops to jump to see a picture but it works..lol

    That is a real picture btw. It’s a picture of a Neapolitan Mastiff….a very wrinkly one.
     
  9. yuckaduck

    yuckaduck Guest

    Yup I see it now too, well.....looks real!
     
  10. AmberwayGSD

    AmberwayGSD GSDGurl

    Joined:
    Jul 18, 2005
    Messages:
    1,564
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Occupation:
    2
    Location:
    Stratford Ontario Canada
    arent they cool,think sumo wrestler for weight lol.
     
  11. Richie12345

    Richie12345 Active Member

    Joined:
    Jun 1, 2005
    Messages:
    4,993
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    36
    oh, do Neopolitan mastiff get that wrinkly. I kinda freaked out when I saw the pic
     
  12. AmberwayGSD

    AmberwayGSD GSDGurl

    Joined:
    Jul 18, 2005
    Messages:
    1,564
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Occupation:
    2
    Location:
    Stratford Ontario Canada
    yes very wrinkly and huge.
     
  13. Richie12345

    Richie12345 Active Member

    Joined:
    Jun 1, 2005
    Messages:
    4,993
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    36
    lol, this isn't about dogs but...


    [​IMG]
     
  14. AmberwayGSD

    AmberwayGSD GSDGurl

    Joined:
    Jul 18, 2005
    Messages:
    1,564
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Occupation:
    2
    Location:
    Stratford Ontario Canada
    what does that cat weigh.Holy crap I wonder what it eats maybe mailmen lol.
     
  15. Buckshot

    Buckshot Moderator

    Joined:
    Jul 24, 2005
    Messages:
    4,155
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Occupation:
    1
    Location:
    Colorado
    Wow that chick has a huge....cat
     
  16. Love4Pits

    Love4Pits Playful Husky Pup

    Joined:
    Jan 20, 2005
    Messages:
    3,174
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Occupation:
    26
    Location:
    Manitoba
    Home Page:
    looks real to me
     
  17. Tail_Chaser

    Tail_Chaser New Member

    Joined:
    Jul 21, 2005
    Messages:
    726
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Occupation:
    1 for now, and dust bunnies
    Location:
    Alabama, U.S.
    that is so fake! totally done on purpose
     
  18. Fran27

    Fran27 New Member

    Joined:
    Mar 15, 2005
    Messages:
    10,641
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    New Jersey
    This cat can't be real :eek:
     
  19. nedim

    nedim New Member

    Joined:
    Apr 17, 2005
    Messages:
    6,736
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    NY

    Lol, you beat me to it.
     
  20. RD

    RD Are you dead yet?

    Joined:
    Aug 1, 2004
    Messages:
    15,572
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Occupation:
    2 dogs
    Location:
    Ohio
    Ahahahaha!! :D

    That cat picture is photoshopped for sure. The Neo picture isn't - although I do feel sorry for that Neo. I doubt that dog could ever serve the purpose it was originally bred to do.
     

Share This Page